• September 25, 2019
  • administrare
  • Noutati

Daca ar fi sa poti dobandi orice super putere, care ar fi aceea? Nu-i asa ca ti-ai dori macar o clipa sa intri in mintea invitatilor tai sa vezi daca zambetul pe care acestia il afiseaza e real, sau daca mancarea a fost suficient de buna, sau daca muzica este pe placul lor? Cunoscand toate aceste elemente probabil petrecerile ar fi mult mai usor de organizat si gestionat, astfel incat, la final de zi (sau seara), sa stii ca au fost incununate de succes.

Noi nu putem citi mintea din pacate, dar avem o superputere pretioasa. Cunoastem o multime de invitati. Te invitam sa citesti in continuare prima pagina din Jurnalul unui invitat anonim, pagina dedicata atat marturiilor, cat si celorlalte aspecte ale unei petreceri pe care invitatii le considera importante.

Un invitat anonim

Va scriu aceste randuri ca urmare a unui eveniment recent la care am participat in calitate de invitat. Nimic special. Niciun rol deosebit. Eram eu si alte 150 de persoane, venite sa celebreze alaturi de doi indragostiti pasirea intr-o alta etapa a vietii lor. Casatoria. Un pas mare pentru ei. Un pas inca necunoscut pentru mine. O sumedenie de emotii. Si maxim 10 persoane cunoscute dintre cele prezente. Toate bune pana aici.

Acum uitandu-ma in urma, daca ar fi sa dau o nota evenimentului de pe scaunul meu de invitat, as spune 8. Te intrebi de ce nu 10? Sau 9? Citeste in continuare!

Impartirea la mese in restaurant

Primul lucru care mi s-a spus atunci cand am ajuns in locatie este faptul ca voi sta la masa alaturi de alte 12 persoane necunoascute, in conditiile in care, aveam totusi vreo 10 oameni apropiati alaturi de care puteam petrece seara.

Care a fost problema? Mirii au facut impartirea ca la carte initial, organizand mese de cate 14 persoane, si integrandu-ne pe toti cum au putut mai bine. Dar, cu cateva zile inainte de nunta, au fost anuntati de catre personalul restaurantului ca se pot organiza doar mese de 13 persoane. Si atunci, ce sa faci? Sa desparti cupluri, sau sa ii repartizezi pe cei singuri la alte mese (eu fiind singura)? Bineinteles ca alegi a doua varianta, macar nu superi 100 de persoane, ci doar vreo 2-3.

Daca am fost nemultumita? Da, cu siguranta. Daca am inteles situatia? Bineinteles ca am inteles ca mirii nu au avut absolut nicio vina si m-am conformat. Daca mi-a fost afectat confortul? Cu siguranta, da.

Ceea ce as vrea sa inveti tu, ca viitor mire sau viitoare mireasa sau organizator de evenimente, este sa ai grija cum alegi localul pentru nunta si sa te asiguri ca nu vor aparea reguli neprevazute pe ultima suta de metri. Asta daca vrei invitati fericiti! 🙂

Meniu, servire si muzica

Trei aspecte care au cantarit extrem de mult in balanta care inclina acum spre bine pentru evenimentul la care am fost partasa. Le pot descrie pe toate in doua cuvinte simple: profesionalism si calitate. Pe masa aveai un meniu tiparit cu felurile de mancare ce vor fi servite si bauturile disponibile, astfel incat nu stateai sa presupui sau sa ghicesti „oare ce vor servi, oare ce urmeaza” sau sa te intrebi atunci cand vezi aperitivele acelea mai fancy decorate „oare ce mananc aici”. Stiai de la inceput la ce sa te astepti. O idee geniala pe care va incurajez sa o adoptati pentru evenimentele voastre.

Mancarea de asemenea, delicioasa, atat ca aspect, cat si ca gust si plating. Nimic de reprosat din acest punct de vedere. Felicitari mirilor pentru alegerea meniului si felicitari bucatarului chef pentru talentul culinar. Nu o sa va spun tot meniul pentru ca vreau sa las loc de creativitate, va spun doar ca atat aspectul, cat si gustul mancarii trebuie alese cu grija daca vrei sa impresionezi. Pana la urma, doar o nunta ai, nu-i asa?

Despre muzica, nici nu mai vorbesc. O trupa formata din vreo 8 persoane, instrumental plus voce, cu 3 solisti, niste oameni cu un talent remarcabil. Pur si simplu simteai ca nu poti sta asezat pe scaun, iar daca nu ar fi existat impedimentul tocurilor in cazul femeilor care sa ne determine sa ne mai asezam din cand in cand, probabil am fi stat toata noaptea pe ringul de dans, care oricum a fost full in cea mai mare parte a serii. Pauze erau doar in momentele in care era servita mancarea.

Ceea ce m-a impresionat la trupa aleasa de miri, pe langa talentul muzical, a fost calitatea muzicii si mai presus de toate capacitatea de a intretine atmosfera, de a ridica oamenii de pe scaune si de a-i indemna la distractie. Cu astfel de servicii, tu ca si organizator, poti sa stai fara grija plictiselii in cadrul evenimentului tau.

PS: daca te intereseaza numele trupei, lasa-ne un mesaj pe pagina de Facebook si iti spunem denumirea. 😉

Si ajungem la ultimul din cele 3 aspecte despre care mentionam la inceputul acestei sectiuni: servirea. Stii sentimentul acela cand mergi in alta tara in vacanta si te cazezi la un hotel destul de bun, iar acolo chelnerii te saluta, zambind, in limba romana, spunandu-ti pe nume, iar a doua zi stiu deja ce iti place sa bei sau sa mananci? Te simti important, special, simti ca merita sa platesti suplimentar pentru astfel de servicii. Asa se simte si invitatul tau cand este servit cum se cuvine. Asa m-am simtit si eu cand am fost servita cu atentie si indemanare de catre personalul restaurantului, care parea ca oriunde ai fi in local, este la dispozitia ta. Chiar si in afara localului aveau un bar si o terasa la dispozitia celor care ies sa se racoreasca sau a fumatorilor.

Deci, tine cont si de acest aspect daca urmeaza sa organizezi vreo petrecere in curand.

PS2: nunta a avut loc in judetul Ialomita, deci daca te intereseaza sa stii numele restaurantului te rugam de asemenea sa ne lasi un mesaj pe pagina de Facebook Vintage Booth. 😉

Marturiile, ce ne facem cu marturiile?

Am lasat acest aspect la final pentru ca este poate cea mai mare „durere” pe care o am in legatura cu evenimentul la care tocmai am participat.

Inainte de toate, as vrea sa te intreb pe tine. Tu cum crezi ca vede un invitat marturia? Crezi ca este un obiect nesemnificativ pe care il va arunca prin casa, il va pierde sau nici macar nu il va lua cu sine acasa? Gandeste-te putin la raspuns, inainte sa citesti mai departe.

Gata, te-ai gandit? Ei bine, hai sa iti spun exact ce este in mintea unui invitat. Raspunsul la intrebarea de mai sus este foarte simplu. Depinde doar de TINE. Depinde de tine daca marturiile tale vor fi cu adevarat pretuite si puse la loc de cinste in casa oaspetilor tai sau vor fi doar bani aruncati de tine pe lucruri nesemnificative.

La evenimentul la care am participat eu weekend-ul trecut marturiile erau facute pe loc si constau in fotografii pe care fiecare invitat le facea (sau ar fi trebuit sa le faca) cu cei doi indragostiti afara, in fata usii, probabil la sosirea in local. Ideea foarte buna in sine. Dar, daca ne gandim ca au fost peste 150 de invitati in local, iar multi soseau in acelasi timp si fiecare trebuia intampinat cum se cuvine de catre miri, sa nu mai zic faptul ca afara era destul de racoare, in jur de 15-16 grade celsius (iar pentru doamne stim cu totii ce inseamna asta), parca nu mai este atat de simplu. Si astfel, te trezesti ca nu ai apucat sa iti procuri marturia de la nunta. Si te simti oarecum exclus. Pentru ca sa spunem ca 60% dintre invitati au reusit sa faca poza aia. Dar ce ne facem cu cei 40%?

Marturia este amintirea pe care invitatul tau o are de la petrecerea ta. Trebuie sa fii atent la ceea ce alegi, la cum organizezi lucrurile. Trebuie sa te pui in locul invitatului tau si sa te intrebi: „Oare eu as pastra obiectul asta?”.

Ceea ce imi trecea mie prin minte in momentul in care am vazut in ce consta marturia, era: „Cum de nu s-au gandit la o cabina foto, daca tot s-au gandit la marturii tip fotografie?” Nu doar ca nu mai erau nevoiti sa stea afara in frig pentru a face poze, dar oamenii primeau marturia pe loc (in maxim 12 secunde), se mai si distrau si puteau pleca acasa cu mai multe marturii chiar, pe care sigur le-ar fi pastrat cu drag pe frigider.

Dintre toate evenimente la care am participat, marturiile tip fotografie sunt preferatele mele. De ce? Pentru ca noi, ca oameni, suntem construiti sa ne placa sa ne privim in fotografii. In plus, sunt mai personale si sunt amintiri pe care le pastrezi cu drag. Iar daca mai esti si deghizat in ele cu recuzita care vine la pachet cu photo booth-ul, atunci este perfect.

Din pacate, eu nu am plecat cu o marturie de la eveniment. Daca vrei sa eviti dezamagirea invitatilor tai, iti recomand sa te gandesti la o cabina foto in ceea ce priveste marturiile. Astfel, oamenii se vor si distra, iar tu vei primi doua servicii pentru care vei plati o singura data, scapand astfel de alte batai de cap.

Asadar, fii atent la meniu, servire, muzica si nu uita de alegerea corecta a marturiilor. Daca atingi calitativ toate aceste puncte, atunci nici sa nu te gandesti ca nu vei avea un eveniment despre care oamenii sa povesteasca cu entuziasm.

Mult spor!

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
Pachetul 3 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 200 euro
Pret mirrorbooth – 300 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 4 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul închirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 250 euro
Pret mirrorbooth – 350 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 5 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Livrare gratuita in Bucuresti si Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 300 euro
Pret mirrorbooth – 400 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul Full-time

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Stick USB cu toate fotografiile (simple si cu template)
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
-Livrare contra cost in alte orase

Pret photobooth – 350 euro
Pret mirrorbooth – 450 euro

VREAU SA REZERV

Servicii suplimentare

Ora suplimentara +50 euro

Guestbook +20 euro

O singura fotografie/print + 50 euro

Stick usb personalizat +20 euro

Plicuri personalizate pentru fotografii + 20 euro

Folie magnetica pe toata suprafata fotografiei 0,30 euro /bucata

Personalizare cabina prin colantare + 100 euro

VREAU SA REZERV

Fum greu pentru dansul mirilor

Vintage Booth aduce cea mai noua tehnologie in materie de fum greu , o reactie obtinuta intre CO2 si H2O prin care producem nori albi plutitori - o imagine de poveste .

Ideal pentru dansul MIRILOR.

VREAU SA REZERV