• May 30, 2019
  • administrare
  • Noutati

Printre traditii, obiceiuri, norme sociale, recomandarile parintilor si bunicilor sau dorintele nasilor, este destul de greu sa iti dai liber creativitatii atunci cand organizezi o petrecere importanta pentru tine, fie ca vorbim despre nunta, botez, sau poate petrecerea de sfarsit de an pentru colegii de birou.

O petrecere reusita in zilele noastre trebuie sa aiba neaparat cateva ingrediente de baza. Trebuie sa fie originala, sa aiba stil, sa se plieze pe gusturile tuturor invitatilor si in acelasi timp sa fie funny si iesita din comun. Dar cum organizezi o petrecere unica, ce va dainui in amintirea oaspetilor tai? Avem noi cateva idei cu care cu siguranta nu vei da gres.

  1. Invitatie electronica

Invitatiile sunt unul dintre aspectele care iti ocupa cel mai mult timp in organizarea unui eveniment, de la alegerea design-ului perfect dintr-o sumedenie de variante, pana la trimiterea sau inmanarea directa a acestora catre invitati. Si ce te faci daca invitatiile nu au ajuns la persoanele vizate? Sau daca persoanele respective stau in alt oras, in alta tara, etc.?

Cum ar fi sa rezolvi problema invitatiilor prin cateva click-uri? Ei bine, ai putea face asta foarte usor cu ajutorul unui graphic designer si a unei platforme de automatizare a transmiterii de e-mail-uri (asta daca ai zeci sau sute de invitati). In plus, in acest mod poti solicita invitatilor sa confirme participarea pe loc, fara sa mai dai mesaje, apeluri, etc.

Ce te faci cu rudele mai in varsta probabil te intrebi…Ei bine, traim in era tehnologiei si mai toata lumea foloseste e-mailul. In cazul in care totusi ai si rude care nu folosesc, printezi cateva versiuni ale invitatiei si le trimiti.

Iti garantam ca nu doar vei scuti din timp, dar si din buget, aceasta varianta fiind una mai ieftina decat cea traditionala.

  1. Alege o locatie iesita din comun

Daca evenimentul tau are loc in anotimpul calduros, atunci poti da fara grija frau liber imaginatiei, alegand o locatie mai putin obisnuita. De ce sa alegi un restaurant fancy, cand poti opta pentru o terasa eleganta, o gradina, sau chiar pe plaja sau la piscina?

PS: ca sa fii sigur ca vremea nu iti va face nicio surpriza neplacuta, ai grija sa ai niste umbrele frumos decorate sub care oaspetii tai se pot adaposti in caz de precipitatii.

  1. Atractii pentru copii

Fii atent la lista invitatilor si identifica-i pe cei ce vor veni insotiti de copii. Este important sa aloci o atentie in egala masura, atat adultilor, cat si copiilor, daca vrei sa ai o petrecere reusita.

Daca ai invitati care vin cu copii, trebuie sa ai grija in primul rand la meniu. Gustarile si bauturile trebuie sa fie potrivite pentru micuti (poti opta pentru fructe si sucuri naturale). De asemenea, amenajeaza un candy bar. Cu siguranta vei bucura atat copiii, cat si parintii.

In plus, probabil parintii vor fi foarte fericiti daca copiii lor vor avea o preocupare pe parcursul evenimentului. Stim cu totii cat de multa energie pot avea. Angajeaza o persoana care sa aiba grija de copii si sa ii distrezeze. Poate sa vina costumat in clown, vreun personaj de basm sau desene animate. Parintii iti vor fi recunoscatori, iar copiii se vor distra de minune.

  1. Alege o tematica

Daca esti o persoana creativa si iti place sa iesi din tipare, fii curajos si organizeaza o petrecere tematica. Poti alege anumite perioade precum anii `20 -`30, iar invitatii vor trebui sa isi ghideze alegerile vestimentare in functie de moda acelor ani. Sau poti organiza o petrecere care presupune deghizari (in personaje de basm, filme sau desene animate, super eroi, etc.). O alta varianta interesanta pentru un majorat sau o petrecere aniversara spre exemplu, este sa iti provoci prietenii sa se deghizeze in parintii lor, sau sa reproduca o anumita varsta a lor.

Trebuie doar sa iti lasi imaginatia sa se joace si sigur vei gasi variante originale pentru a-ti pipera petrecerea.

  1. Marturii personalizate

Asemenea invitatiilor, marturiile iti pot ocupa si ele timp, fiind de asemenea costisitoare ca pret. Daca vrei sa fii original, atunci le poti oferi invitatilor tai marturii personalizate. Cum? O varianta ar fi inchirierea unui photo booth. Nu numai ca oaspetii tai vor avea marturii personalizate, dar vor avea si distractie, amuzament si amintiri nelimitate!

  1. Amuzament

O petrecere trebuie sa fie prin definitie distractiva. O petrecere originala trebuie sa se axeze in special pe surse de amuzament inovatoare. Iata cateva idei de amuzament pentru petrecerea ta:

  • Reprize de dans: Poti organiza reprize sau concursuri de dans cu anumite premii simbolice pentru participanti. Ii vei face fericiti si vei inlatura orice urma de plictiseala.
  • Secvente comice: Poti organiza un campionat de stand-up sau glume pe tema evenimentului tau. Oamenii vor fi incantati!
  • Karaoke: Sesiunile de karaoke sunt foarte distractive, atat pentru participanti, cat si pentru ascultatori. Nu ai cum sa dai gres.

 

  1. Cireasa de pe tort: O cabina foto unica!

O cabina foto aleasa cu grija poate fi ingredientul secret al unei petreceri cu adevarat originale.

Te intrebi cum te poate ajuta o cabina foto sa fii original, cand le vezi la tot mai multe evenimente?

Ei bine, cabina foto Mirror Booth pe care noi o punem la dispozitia doritorilor de originalitate, este caracterizata in primul rand prin unicitate.

Nu numai ca este o cabina foto de ultima generatie, echipata cu instrumente tehnologice inovatoare de calitate superioara, dar aceasta este singura din Bucuresti si una dintre cele 3 disponibile in Romania.

Pe langa faptul ca nu mai gasesti in alta parte acest tip de cabina, aceasta se diferentiza si prin design-ul modern si elegant, fiind usor de incadrat in orice locatie. Mirror Booth este o cabina foto deschisa, deci nu o sa te incurce deloc si ocupa si foarte putin spatiu pentru instalare (cam 6 mp).

Poti citi mai multe despre detaliile tehnice si beneficiile acestei cabine foto unice in Bucuresti, aici.

Speram ca ideile de mai sus sa te inspire si sa te ajute sa adaugi un pic de sare si piper petrecerii tale de suflet!

PS: Nu uita sa te distrezi atunci cand iti organizezi evenimentul! Nu lua lucrurile prea in serios, da-ti voie sa fii creativ si da-ti frau liber imaginatiei!

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
Pachetul 3 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 200 euro
Pret mirrorbooth – 300 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 4 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul închirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 250 euro
Pret mirrorbooth – 350 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 5 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Livrare gratuita in Bucuresti si Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 300 euro
Pret mirrorbooth – 400 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul Full-time

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Stick USB cu toate fotografiile (simple si cu template)
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
-Livrare contra cost in alte orase

Pret photobooth – 350 euro
Pret mirrorbooth – 450 euro

VREAU SA REZERV

Servicii suplimentare

Ora suplimentara +50 euro

Guestbook +20 euro

O singura fotografie/print + 50 euro

Stick usb personalizat +20 euro

Plicuri personalizate pentru fotografii + 20 euro

Folie magnetica pe toata suprafata fotografiei 0,30 euro /bucata

Personalizare cabina prin colantare + 100 euro

VREAU SA REZERV

Fum greu pentru dansul mirilor

Vintage Booth aduce cea mai noua tehnologie in materie de fum greu , o reactie obtinuta intre CO2 si H2O prin care producem nori albi plutitori - o imagine de poveste .

Ideal pentru dansul MIRILOR.

VREAU SA REZERV