• November 28, 2019
  • administrare
  • Noutati

Petrecerea de Craciun este un prilej de bucurie si sarbatoare, care are scopul de a aduce oamenii impreuna, de a facilita socializarea si apropierea intre angajati si de a le multumi pentru munca depusa de-a lungul anului.

Fie ca esti antreprenor sau un angajat caruia i-a fost delegata sarcina de a organiza petrecerea anul acesta, cu siguranta la inceput ti se va parea un task destul de complesitor, mai ales daca numarul de participanti este mare. In companiile medii si mari mai ales diversitatea personalitatilor si preferintelor colegilor poate da batai de cap organizatorului.

Reprezentand o parte importanta in cadrul oricarui eveniment de acest gen si nu numai (si anume distractia 🙂 ), ne-am gandit sa venim in ajutorul tau cu cateva sfaturi utile, care te vor ajuta sa pui la cale o petrecere de Craciun memorabila pentru colegii si/sau angajatii tai si care iti vor usura semnificativ partea de organizare:

  1. Alege data din timp

Luna Decembrie este de obicei plina de evenimente sociale si corporate, de aceea, pentru a evita orice probleme in materie de disponibilitatea localurilor si prezenta la eveniment, cel mai bine este sa alegi din timp data, chiar cu cateva luni inainte daca este posibil. De obicei zilele de joi si vineri sunt cele mai solicitate pentru astfel de evenimente, mai ales in luna Decembrie, iar preturile localurilor au tendinta sa creasca. Luni si Marti in schimb, preturile sunt mai ok si disponibilitatea este crescuta.

Cel mai bine este sa stabilesti impreuna cu partenerii si colegii cea mai potrivita data si sa trimiti un e-mail de tipul „save the date” catre intreaga echipa. In e-mailul trimis poti sa soliciti si preferinte culinare, muzicale si de divertisment, precum si confirmarea prezentei, pentru a stii sigur cate persoane vor participa.

  1. Stabileste un buget realist

Stabilirea bugetului este un pas foarte important in organizarea oricarui eveniment si trebuie realizata imediat dupa stabilirea datei. Marimea bugetului alocat petrecerii va influenta alegerea locatiei, a meniului si a elementelor de entertaiment, cadourile si premiile pentru angajati. Este important ca dupa ce ai fixat un buget realist pentru petrecere, cerand oferte din partea mai multor furnizori, sa pui deoparte o anumita suma pentru cheltuieli neprevazute, in cazul in care vei intampina probleme pe parcursul organizarii sau desfasurarii evenimentului.

  1. Alege tipul si tematica pentru eveniment

Dupa ce ai ales data si ai un buget stabilit de care te poti folosi, urmatorul aspect de hotarat este tipul petrecerii pe care vrei sa il organizezi, tinand cont bineinteles si de dorintele si preferintele participantilor. Spre exemplu, daca majoritatea colegilor tai este casatorita si are copii, probabil se vor simti mult mai confortabil sa participe la un party care are loc pe zi, stiind ca nu ii asteapta nimeni acasa. Daca sunt tineri, cel mai bine alegi o petrecere de seara sau o combinatie intre cele doua.

Daca te-ai hotarat ce tip o sa fie petrecerea ta, urmeaza sa alegi o tematica. Alegerea unei tematici va da un aer inovativ si original evenimentului, facandu-l in acelasi timp si foarte distractiv pentru participanti. Spre exemplu, poti alege anii `20, `30, `70 sau cinematografie, traditionalism, Disney World, Polul Nord. Tematica va dicta si atmosfera generala a evenimentului pentru ca…parca altfel te simti atunci cand vezi in jurul tau spiridusi, craciunite, sau personaje din filmele tale preferate. In functie de tematica aleasa vei putea sa personalizezi spatiul in care se va desfasura evenimentul cu motivele reprezentative pentru tema aleasa, lasandu-ti inspiratia si creativitatea „sa zboare” liber.

  1. Stabileste locul petrecerii

Localul in care veti petrece trebuie de asemenea ales cat mai repede, intrucat, cum va spuneam mai sus, luna Decembrie este una foarte aglomerata pentru majoritatea restaurantelor si salilor de evenimente de calitate. In alegerea localului este bine sa tii cont de numarul de participanti la petrecere, spatiul alocat, echipamentele foto-video puse la dispozitiei si alte detalii complementare care vor ajuta la o buna desfasurare a petrecerii tale. Cel mai bine este sa selectezi cateva localuri care iti plac si care sunt conforme cu bugetul si nevoile tale si sa mergi sa le vizitezi pentru a-ti face o imagine despre acestea.

  1. Alege cu atentie meniul si muzica

Muzica este unul dintre cele mai importante elemente ale unei petreceri, fie ca vorbim despre o petrecere corporate sau una privata traditionala (nunta, botez, aniversare, etc.). Muzica trebuie sa ridice oamenii de pe scaune sau sa ii ajute sa se relaxeze si sa le permita sa socializeze, in functie de tipul petrecerii pe care doresti sa o organizezi. Fie ca alegi un bun DJ, o formatie sau un solist, acesta trebuie sa se adapteze la preferintele majoritatii participantilor.

Alaturi de muzica, meniul poate dicta de asemenea succesul evenimentului tau. Acesta trebuie ales cu grija, fie ca e bufet suedez sau servire la masa de catre ospatari. Daca bugetul iti permite, cel mai bine ar fi sa optezi pentru un serviciu de catering sau o firma specializata si sa soliciti degustare.

  1. Momentele de divertisment sunt cele care fac diferenta

Momentele de divertisment vor face diferenta intre o petrecere de Craciun care si-a atins scopul (acela de a distra si a multumi invitatii, creand amintiri pretioase si legand relatii de prietenie intre acestia) si una obisnuita, lipsita de farmec. In functie de personalitatea si preferintele angajatilor poti opta pentru diferite momente de divertisment. Poti organiza concursuri de dans sau talente, poti include in program un moment de stand-up, jonglerii, cascadorie, dansatori, flair bartending, show-uri de magie sau de improvizatie.

O varianta foarte buna care cu siguranta se incadreaza in bugetul tau si care are puterea de a aduce invitatii impreuna la distractie, generand amintiri memorabile, este rezervarea unei cabine foto. Cabinele foto Vintage Booth spre exemplu vin la pachet cu recuzita foarte haioasa personalizata pe tematica aleasa pentru petrecerea ta, template la alegere si fotografii la minut. De asemenea, ai posibilitatea sa distribui pe retelele sociale fotografiile in timp real, iar colegii tai vor putea pleca acasa cu cel putin o amintire printata. In plus, spatiul necesar pentru instalarea unei astfel de cabine este foarte mic, deci nu va influenta prea mult alegerea localului si nici nu te va incurca cu ceva.

  1. Discursurile si premiile de multumire

Petrecerea de Craciun a firmei este realizata in principal in scop de multumire pentru munca depusa si pentru realizarile pe care angajatii sau colegii tai le-au avut pe parcursul anului, de aceea, ar trebui sa contina si un moment dedicat discursului de multumire din partea unui manager si a premiilor. Premiile pot consta in bunuri materiale, bonusuri acordate sau elemente tematice funny. Spre exemplu, poti sa faci diplome personalizate, cani, tricouri cu imagini sau mesaje amuzante pentru fiecare coleg. Daca vrei sa premiezi doar anumiti colegi pentru rezultate profesionale foarte bune, asigura-te ca ai un loc special dedicat diplomelor si trofeelor si ca momentul este cat mai interactiv si distractiv cu putinta, pentru a nu crea frustrari celorlalti angajati. Noi iti recomandam sa mergi pe varianta funny si sa premiezi pe fiecare coleg in parte, fie ca vorbim despre „somnorosul firmei”, „cel mai grumpy coleg”, „cel mai autoritar”, etc. Astfel te asiguri ca toata lumea este fericita si atmosfera este buna.

  1. Nu uita de transport

Asigura-te ca localul pe care l-ai ales este accesibil si ca toata lumea poate ajunge cu usurinta acolo la ora stabilita. Daca este cazul, organizeaza-i tu pe masini sau apeleaza la o firma de transport specializata pentru deplasare.

  1. Asigura-te ca ai invitat pe toata lumea

Asigura-te ca toata lumea stie despre petrecere (data, ora, loc, transport, tematica, dress code etc.) si ca nu ai lasat pe nimeni pe dinafara. Cere confirmari de prezenta de la toata lumea!

  1. Ramai organizat!

Atunci cand organizezi o petrecere de Craciun pentru compania ta, munca ta nu s-a terminat in momentul in care petrecerea a inceput. Tine un „itinerar” al petrecerii pentru a preveni orice eveniment neplacut ce ar putea aparea in desfasurarea acesteia. Trebuie sa stii tot timpul cine, cum, cand, unde. Eventual poti completa toate informatiile intr-un document excel si poti trimite catre toti cei implicati in organizare. Astfel vei avea siguranta ca detii controlul asupra bunei desfasurari a petrecerii.

Prin urmare, daca ai ales data, ai stabilit bugetul si ai fost atent la local, meniu, muzica, elemente de distractie, transport si mai ales, daca te-ai organizat foarte bine, petrecerea ta de Craciun nu are cum sa fie altfel decat memorabila.

Nu uita! O cabina foto este micul detaliu care face diferenta in cadrul oricarui tip de petrecere!

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
Pachetul 3 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 200 euro
Pret mirrorbooth – 300 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 4 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul închirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 250 euro
Pret mirrorbooth – 350 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul 5 ore

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Livrare gratuita in Bucuresti si Ilfov
- Livrare contra cost în alte orase

Pret photobooth – 300 euro
Pret mirrorbooth – 400 euro

VREAU SA REZERV

Pachetul Full-time

- Fotografii nelimitate
- Banda magnetica
- Recuzita diversificata
- Decor la alegere din colectia noastra
- Grafica/template fotografie personalizat
- Asistenta pe tot parcursul inchirierii
- Transfer online cu toate fotografiile realizate
- Fotografii 5x15cm sau 10x15cm
- Posibilitate inlocuire fundal cu green screen
- Stick USB cu toate fotografiile (simple si cu template)
- Livrare gratuita în Bucuresti și Ilfov
-Livrare contra cost in alte orase

Pret photobooth – 350 euro
Pret mirrorbooth – 450 euro

VREAU SA REZERV

Servicii suplimentare

Ora suplimentara +50 euro

Guestbook +20 euro

O singura fotografie/print + 50 euro

Stick usb personalizat +20 euro

Plicuri personalizate pentru fotografii + 20 euro

Folie magnetica pe toata suprafata fotografiei 0,30 euro /bucata

Personalizare cabina prin colantare + 100 euro

VREAU SA REZERV

Fum greu pentru dansul mirilor

Vintage Booth aduce cea mai noua tehnologie in materie de fum greu , o reactie obtinuta intre CO2 si H2O prin care producem nori albi plutitori - o imagine de poveste .

Ideal pentru dansul MIRILOR.

VREAU SA REZERV

× Cu ce va putem ajuta?